יום שלישי, 23 באפריל 2013

איך תקדם את העסק שלך בעזרת עיצוב

עשיתם לילות כימים במחשבות על הקמת העסק שלכם, ולבסוף הקמתם אותו בעשר אצבעות תוך ששברתם
תכניות חיסכון, ואפילו הקמתם אתר אינטרנט. אבל כאן לא נסתיימה מלאכת קידום המוצר שלכם, אלא רק החלה. ישנם שני מרכיבים המקדמים את העסק או המוצר - אסטרטגיה עסקית, שלמעשה תהליך זה לא פוסק לעולם, ומיתוג המוצר, לאמור, צריבתו בתודעת הצרכנים הקיימים והפוטנציאלים, בעזרת סך פעולות, כמו קביעת נישה, עיצוב וכדומה.

מאמר זה יתמקד בהליך מיתוג המוצר בהיבט של העיצוב, שכן ההליך של אסטרטגיה הוא מעט סבוך יותר ואינו נושק בהכרח לנושא העיצוב. נושא זה הינו בין הראשונים שיש לתת את הדעת עליהם בטרם מקימים את העסק.

רול אפ של חברת TCE

איך תקדם את העסק שלך בעזרת עיצוב

רבים מבעלי העסקים אינם מודעים לעובדה כי עין הצרכן רגישה מאוד לעיצוב באשר הוא, ולעתים המראה הוויזואלי הראשוני הוא שמכריע האם להניע את הלקוח לפעולה או לא, לדוגמה, גולש אשר נכנס לאתר אינטרנט
שהעיצוב שלו אינו נקי ואינו נעים לעין, לא יקדיש ולו דקה לתכניו, ובכך תרמתם לאחוז הנטישה. הוא הדין באשר לכרטיסי ביקור, אריזות מוצר, פלאיירים וכרזות.

בניגוד למה שסבורים, לשיטות השיווק המסורתיות יש מקום רב בהליך קידום המוצר, ולהלן עיקרן: כרטיסי ביקור - כרטיס ביקור המנוסח באופן חד וקולע ומעוצב באופן נקי ורציני, ייקלט מיד בזיכרונם של אלו האוחזים בו, ותהיו בטוחים כי בעת הצורך אתם תהיו הראשונים לקפוץ במוחם.

מתקן תצוגה של חברת TIKAL

פלאיירים - רבים חושבים שעיצוב עלון מסתכם בידע בסיסי בתוכנות אופיס והדפסה במדפסת הביתית, כשלא כך הדבר: הדפסת פלאייר קליט - כזה שיגרום לעוברים ושבים לעצור ולקרוא - חייב להיעשות בידי מעצבים מנוסים
ועל גבי חומרי גלם איכותיים ביותר. אריזות מוצר - אולי הפן העיצובי החשוב ביותר בקידום מוצר, שכן לקוח הנכנס לחנות לרכוש מוצר אחר לגמרי ממה שאתם מציעים, עיצוב אריזה איכותי יצוד את עיניו באופן מיידי.

חברת פיק פונג, המעניקה שירותי הדפסה ללקוחות עסקיים גדולים, היא בין בתי הדפוס שאיכות התוצר ותודעת השירות הם מהגבוהים שניתן לקבל ולייחל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה