יום שני, 10 ביוני 2013

חנות הדפסה על קנבס

הדפסת ענק על קנבס של מדינת ישראלבעבר, טרם עידן האינטרנט, נהגו אנשים להגיע פיזית אל בית העסק או החנות על מנת לשכפל תמונות או להדפיס תמונות על  גבי חולצות טריקו למשל. כיום, עם התפתחות טכנולוגיית הדפוס הדיגיטלי והמדפסות בפורמט רחב, אפשר להפיק עבודות דפוס לתפארת מבלי להצטרך להגיע אל החנות או בית העסק.

פיקפונג - חנות הדפסה על קנבס

בלחיצת כפתור אחת ניתן להזמין את התמונה, הגודל, האפקטים והגימור הרצויים ולקבל את המוצר המוגמר של הדפסה על קנבס באמצעות משלוח. בין אם מדובר בתמונה מקורית מהמצלמה הביתית, בתמונה ישנה מהאלבום או ביצירת אמנות אפשר להעתיק אותן על גבי קנבס בקלות, בעלות סבירה ובאיכות גבוהה.

הדפסה על קנבס איכותי

חשוב מאוד לא רק להשתמש במדפסות מקצועיות ואיכותיות ובתוכנות חדשניות, אלא גם לוודא שהקנבס שעליו מתבצעת עבודת הדפוס הינו עמיד ואיכותי ככל האפשר. השילוב בין ציוד מתקדם לבין קנבס מט משובח וצבעים פיגמנטים מבטיח מוצר מוגמר שיכול להחזיק מעמד לאורך זמן מבלי לדהות.

כיום, גם אין צורך למרוח לכה להגנה על התמונה מפני דהייה הודות לטכנולוגיות הדפוס החדשות. על מנת שאיכות ההדפסה תבוא לידי ביטוי יש צורך בבד קנבס באיכות הטובה ביותר שיש בשוק. חברת פיקפונג עושה שימוש במדפסות החדשניות ביותר ובבד הקנבס המשובח ביותר, כדי לוודא שהלקוח יהיה מרוצה לא רק עם קבלת ההזמנה, אלא אף שנים רבות לאחר מכן.

בית הדפוס פיקפונג

חברת פיקפונג השוכנת בלב תל אביב משרתת לקוחות מכל רחבי הארץ הודות לאפשרות לבצע הזמנות באינטרנט, ולקבל אותן באמצעות משלוח היישר אל בית הלקוח או אל משרדו. החברה דואגת לא רק לטיב החומרים והציוד, אלא אף לטיב השירות וליחס אדיב ומשפחתי אל כל קהל הלקוחות שלה. אל תמתינו וצרו קשר עוד היום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה